Ego + coola brillor


Så här ser jag ut just nu, eller nja för en stund sen hehe nu har jag jobbkläder på mig, o ska när som gå till bussen... Ni som har läst min andra blogg vet att jag va med om en liten olycka för ett par veckor sen. Så här ser jag ut nu iaf. Ska se om jag får fram bilderna till datorn som jag har på mobilen. Så ni kan se hur "hemsk" jag såg ut innan hehe.. Kollar ni noga nu (ja jag vet att bilderna e små) så ser ni kanske att där sitter en röd prick som de ser ut på bilderna över näsan, de e de såret som fortfarande syns. O de såret som har varit värst! Ajaj säger jag bara.. Men nu e det bra har inte så ont längre.. Nä nu ska jag till jobb.. Puss!


P.s Jag älskar dessa coola brillor haha=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0