One Three Hill!

Tittar jag på just nu, oh så bra=) Fast en sak jag alltid gör efter ett avsnitt e bölar! Kan inte hjälpa de..  =(
Mitt hjärta gråter över en annan sak oxå! Vill träffa errr!
Imorn sluta jah rätt tidigt, så de e att åka hem o göra vi sig för sen in till stan! Ska träffa Becka! De va länge sen så vi ska ta en runda på stan! Kanske bio sen.

Miiilllton! Alltså jag blir galen på min lilla pälsiga sak! Jag älskar honom! Men just nu vill jag bara strypa den lilla skiten=P han ska jävlas med mig hela tiden. O så vill han så gärna hoppa upp i min säng, prb e bara att han vill att jag ska hjälpa honom upp. För han "kan inte"  hoppa upp själv! höhöh.. Bläää mammas älskling!!!!!!! O jo de e klart att han kan! Som sagt han jävlas bara med mig...



 



Min älskling på stranden 2008!

Kommentarer
Postat av: Jojo

Så söt han e när han springer på stranden=)) Puss

2008-10-26 @ 18:33:47
Postat av: Tess

Eller hur e han hihih=)

2008-10-26 @ 19:42:27
URL: http://theressee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0