Söndag!

Igår va de en helt lyckad kväll. Dock inte för mina små fötter som fick mig att åka hem lite tidigare ( eller nä där ljög jag) Johanna va den som ville hem, men eftersom att jag led med mina små fötter så blev jag bara glad.. Så jag Johanna o Anno stack o käka o sen blev de taxi hem.. Men vi hade jävligt skoj undertiden vi käkade o väntade på Taxin höhö...

Innan detta hända så satt vi hemma hos min Anno o sjöng sing star o hade jävligt skoj.. Sen blev de bussen till Bowlingen (vi palla inte gå) o taxi kändes inte alls lönt, då Anno bor rätt nära=)
Hursom helst så tog vi bussen till bowlingen, banan brevid oss va ett gäng gubbar som hade såååån tur som fick oss brevid dom.. Deras egna ord höhö.. Själv tyckte vi att vi kunde få någon bana med ett gäng snyggingar brevid haha.. Nää men de hade inte varit fel.. De blev iaf lite drinkar där o efter vi hade bowlat blev det discot som dom alltid har där.. Skojigt.. Sen blev det taxi till Mazarin.. Där vi hade VIP som vi höll på med vakterna hela tiden.. Men de gilla nog dom.. Inte så konstigt när dom bara står där nere hela tiden.. Då behövs de lite gott skratt..  O de fick dom iaf.. Där inne blev det min älsklings drink.. Dyr som attans med såååå god eller hur Anno=) o så blev det dans (så länge jag pallade) med tanke så ont jag hade i fötterna.. Ska aldrig ha dom skorna mer...

Ikväll eller senare idag.. Ska jag o Johanna åka in till Coop forum o handla mat o lite gott.. Sen blir det Sex and the city kväll.. Hon ska bara vakna till liv först.. Hon blev så jävla full haha.. Jag va så där.. tackar allt för att jag inte drack allt för mycket. För jag mår helt okej!!! Vill bara ha lite mat nu. O så ska jag städa till här lite o fixa till så de blir mysigt här hemma för vår kväll..


Kommer bilder senare idag/kväll hoppas jag...

Nu e det tecknad film på 5an=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0