Snart Greys!

Jag känner att de e dax att skriva lite här på min lilla blogg.. Jag vill bara inte prata om de som har hänt. Men kan säga så mycket som att de tog rätt hårt på mig. Massa minnen kom upp..

Har lust att flytta från Malmö. Kanske till Gbg. Fråga mig inte varför, för de vet jag inte..  Vill bara bort, bort från allt.! Kanske bara e en tanke jag har nu, som aldrig kommer bli sann. Men de e något jag hade velat iaf. Nu e det Greys.. Ni får ha en trevlig onskväll..

Ska tända upp lite levade ljus nu oxå!


Utan du vet de...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Alla verkar dökära i tokio hotel, men de är inte så bra tycker jag:p, min syster lät mig lyssna på en av deras låtar men jag fattade fortfarande vad som var så speciellt (förlåt) :)

2009-01-27 @ 22:20:31
URL: http://jennyorahim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0