Lördag!

Hej på er! Hoppas allt e bra. Själv e jag hungrig, annars e allt bra.. Ska snart göra vi mig för att åka in till stan.. Tänkte kanske ta en fika där oxå... Igår efter jobb åkte jag o till värnhem där mina söta Anno väntade.. Sen gick vi vidare till Laserdome. De va sjukt skoj hehe.. Först fick vi vara med o tävla med ett helt gäng med små killar.. De va skoj.. Den sista rundan va de bara jag o Anno haha. Sjukt äckligt va de.. De va ju bara hon o jag.. O vet ni vad?? hihi jag vann=) Jag e så grym ju så de va ju självklart ju=D.... Ikväll blir det fördrinkar hos Anno, sen drar vi till Big Bowl. Efter de e det utgång.. Ska bli skoj hihi iaf med bowllingen!!!!!!


En bild från igår på lilla mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0