Hemma igen..

Blev inte så mycket då jag inte hittat ett skit som passa lilla mig.. Men hitta iaf én BH (va bara tvungen att ha den) ett par benvärmare lite smink,  dry shampoo  så klart lite dricka till kvällen.. Blir ju mer på Big Bowl sen.. Kan ju inte vara full innan=P eller höhö.. Lite iaf... 

Ja o eftersom ja inte palla åka in till stan, blev det ingen ny kamera så jag har försökt att fota så gott jag bara kan med camen.. Här e iaf de jag lyckades hitta höhö.. Just de min lilla söta kusin Amadeus e ju så klart hemma hos min mamma (han ska ju sova hos henne i 100år) har han själv sagt=P han e för söt.. Hur som helst så fick iaf han 3 små bilar o två nya filmer av mig som han kan se ikväll o leka med..

Jag vet att bilden e sjukt suddig.. Aja som sagt e de fotat genom min cam... Här får ni även se min fina Mogge som jag o mitt ex döpte honom till (fick ju han av Fredde) =)

HAHAHA!  Va bara tvungen att lägga upp en bild på honom.. Mille älskar honom... Så fort han har varit borta o sen kommer hem.. Måste han direkt springa in på rummet o upp i sängen till Mogge

Ojsan kom precis på att jag köpte två nya snöljus eller va man ska kalla dom.. Liknar snöbollar i ljus.. Snart jul o ska fixa lite här hemma då.. Göra de julmysigt som man alltid brukar göra.. Öven rött glitter (va ja nu ska med de till)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0