Blir Coop istället...

Vädert e inte de bästa kan ja ju säga, så jag tar bussen till Coop istället.. Ska bara käka o sen åker jag.. Ska även köpa mat till Mille som käkade upp de sista till frulle innan.. Kollar annars på The Darlings.. Gillar den serien.. O har saknat den. Men den har snart premiär igen. De ska bli kul..  Dom e ju helt crazy i den familjen hehe.. Hade nog passat perfekt som en Darlings=P
Vet i fan vad jag ska ha på mig ikväll.. Hmm. Kanske hittar något på H&M.. Annars får de bli något som jag har här hemma ju.. Ahh vill ha nya kläder.. Fan att jag e så lat! Annars hade jag säkert hittat något o stan.. Vill helst inte ens åka till Coop, men måste ska ju in till Systemet.. Nu e det mat.. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0