Kom o tänka på de bara...

Bara kom o tänka på när man va lite, hur kul de va... Jag o Malin kunde ju bara sitta i timmar o leka med barbie, de va helt underbart kul=) De bästa vi viste... Hade man inget att göra så va de bara att dra fram dom. Eller så spelade vi in egna "filmer" Tonårshäxorna haha den va bäst, eller barbiefilmen.. Som vi spelade in hemma hos Malin o hennes barbiehus!! Så kul de hade varit om man hade fått se dom filmerna nu.. Vet tyvärr inte var jag har dom nu, o de e synd!

Och en annan sak som jag bara ÄLSKADE, spela tvspel men inte vilket som helst utan de vanliga Nitendot! Lägger upp en bild så man ser vilket jah menar.

image176
ohh som jag kunde spela detta haha.. Johanna va skit grym. men de blev jag oxå.. Bröjade jag spela på det innan skolan på morgonen så kunde ja inte gå ifrån sen hehe..  Ska försöka fixa de igen så har man något o göra när man bara ska sitta hemma o uggla!!!

nu ska ja se på film - sagan om ringen 2an

Kommentarer
Postat av: Ullis/Sammie

sånt stenåldersspel de e nu va, men visst e de nostalgi i det hela. :)

2008-01-06 @ 16:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0