Vad händer med mig.?

Varför, Varför känner jag inte ett skit för att festa? Vill bara bädda ner mig i sängen hela tiden. De e det enda jag tänker på höhö! Kanske då inte att jag vill sova, utan bara ta de lugnt, se på tv eller något sånt skit! Först va de liksom tal på att vi skulle dra över till DK på lör och fest loss.. Men så töntar jag mig. Ja börjar tänka hmm kanske ja bara ska sitta hemma.. Jag väljer alltså att jag kanske hellre vill sitta hemma, än att gå ut o ha skoj med mina vänner.! Va händer? Vem e den här Therese? Jag känner iaf inte igen henne.. Förr ville jag knapp vara själv.. Nu kan ja tycka att de e så skönt att bara vara hemma och ta de lugnt! Bara mysa med min lilla kille (Mille) bara vara vi!
Hursomhelst så kanske de inte blir Dk till helgen utan bara fest o sen att vi ska dra ut! Hmm vill jah de då? Ja de e frågan.. Vi får se, e dock bara Tis nu.. Vem vet kanske hittar tillbaka till mitt partyhumör igen=) Aja nog om detta ointressanta inlägget!

Nu har jag käkat allt för mycket glass, så nu e de dax för sängen!


Hade fint & sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0