Tröööött!

Godmorgon! Har varit uppe ett bra tag nu så ja känner nu att jag börjar bli trött igen.. Ska nog vila en stund. Men inte allt för länge ska ju jobba snart! 15-20 inte alls länge, men e man trött så e man! oh måste ju bara säga att min potatisgratäng blev sååå god igår! Har redan käkat lite av den hihih..

Måste ju bara säga att jag kollade på Oprah för en stund sen! Vilka barn! Shit! Helt sjukt.. Hon hade massa barn som gäster o jag säger ju bara Hej lillGustav höhö. Nä men en söt lite kille som spelade trummor! O som alla vet så har jag redan min älsklingsfavvo på trummorna o de e ju så klart Gustav! Men den här lilla e bara 3år! O redan sjukt bra! Jag ville bara ställa mig uppe o skrika! Haha! Sen sjöng en 15årig tjej, guuud vilken röst! Sjukt o samma där, jag ville bara ställa mig upp o skrika så bra hon va höhö! Jävla skrikande på mig! Men om ni såg de så förstår nu.. Ett litet danspar oxå som va bäst i sin ålder, o jag dom va 7år! Helt ofatbart som dom dansade.. Och han på pianot, ja jag kan bara fortsätta men listan! Men de orkar jag inte, för nu ska jag sov en stund! Kanske en halvtimme.. Mer hinner jag inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0