Söndag!


I natt gäller de Killar!

Jaha Godmorgon Sötnosar! Hoppas att allt e bra med er! Själv så e det helt okej. Fast hösten verklingen e här. Regn o så där ute ju! Aja inget fel med de eller hur höhö...  Va händer idag då? Jo BIO! Ska ju som sagt se Mamma Mia idag! Iiii har hört att den ska vara sååå bra=) Så nu hoppas ja på de! Nä nu tänkte jag gå ner till affären o köpa något att äta!
Hör sen
Kram



Tokio Hotel!


Snart fyller en liten gris år! Just de Looi The Piiiggg!

Oj vilken blondi! Kan de vara Looi the Piiiiiiggggggggggg=)

♥TH♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Nä, okej då. Inte det minsta gullig.



Jag har aldrig lyssnat klart på en enda låt med TH. Kanske är dags att lyssna så jag kan skaffa mig några åsiker...

2008-09-07 @ 11:21:31
URL: http://rebcca.blogg.se/
Postat av: linnea

hoppas du har haft en bra dag, kolla gärna min blogg och skriv en kommentar nejas.blogg.se

2008-09-07 @ 19:48:02
URL: http://nejas.blogg.se/
Postat av: looi

hahhaha vilken snygg bondin....pusssss gumman......miss u...

2008-09-08 @ 12:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0