Söndag!

Hej på er! Hoppas allt e bra.. Själv så har man rätt ont i huvudet o så idag! Det blev ju 2cider igår och några glas vin! De va gott. Vi snackade, skrattade och spelade ett spel o sjöng! Skoj o ändå va de bara vi 3♥.. Nu sitter man här, har kollat på One tree Hill och varit ute en runda med Mille! Tänkte se om ja pallar göra något att käka.. Va på BK innan med Johanna och de va ett tag sen nu! Och även en runt på Coop Jägers. Köpte lite saker tex en svart söt liten klänning (h&m), svart nagellack  från Kicks! Sen blev det lite annat smått och gott.. Kommer kanske upp en bild sen på klänningen!

Snart börjar även träningen eftersom Johanna e hemma igen, efter ha jobbat i några månader i Norge! Så nu ska de tränas som bara den! Ska även se om jag och Malle börjar med de vi har pratat om i år 100de, att vi ska börja simma! Jag menar, hur svårt kan de va? De e ju verklingen en träning för hela kroppen! Så nu får vi fan ta itu med de!

Blev inga fofo från igår, jag glömde helt bort kameran! jane fotade bara. Dock inga bra haha! Men de kanske kommer upp sen (när jag får dom dvs)


Om en timme e det Miss secret agent 2 som jag hade tänkt att se.. Den e nog bra..


Hade fint!



Samma kväll, men ändå tycker jag att jag ser sjukt mycket blondare ut på ena bilden =/


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vad kul=) Lägg nu in lite foton:phehe

2008-09-21 @ 22:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0