Söndag!

Så nu har man vaknat till liv.. Trodde inte de blev så mycket igår, men ändå vaknade jag upp bakfull! O de e bland e värsta jah vet! Hursomhelst började de men att Samir hämtade mig, sen åkte vi o hämtade Alexandra som oxå bor vid mig.. Sen stack vi till Mc Donalds för jag o Samme va så sjukt hungriga. Jag hade bara ätit 1st bulle på jobba på hela dagen, så ja va jätte hungrig.. sen åkte vi hem till Ola, där han o hans vän va.. Sen kom tjejerna.. Ampe, Sandra och Anna.. A o A hade käkat hos henne.. De va tanken att ja oxå skulle käka där, men ja hoppade.. Eftersom ja inte kunde ta med Mille o då hade ja ej kunnat stanna lite längre sen hos Ola.. Aja de blev skoj iaf.. Massa kortlekar.. Haha den ena va jätte rolig att spela.. Massa regler bara haha.. Plötsligt fick vi inte säga något namn.. Så de blev du där.. Men då plötsligt kom någon på reglen att man inte fick säga du.. höhöh ja ni kan ju tänka er hur de gick..  o så skulle man säga Haaaaj varje gång man skulle dricka. haha.. aja kanske inte låter så skoj.. men gud som va skrattade... sen tog ja o Ampe bussen hem..
O nu sitter man här.. Ha varit vaken länge.. Mille ville inte vara uppe sj.. Men sen somnade jag frammför MTV.. Men nu har man fått mat i sig så nu så jävlar..
Imonr blir de inget jobb.. För vi ska åka iväg rätt långt här i från.. Bussen hämtar upp oss vid 10 så e väl framme 14:00 kanske.. De ska iaf bli skoj.. Jag, Pernilla och grabbarna från jobb ska nog dricka lite på bussen höhö.. Men ja ska ta de rätt lugnt.. Där kommer ju även vara andra Coopare så mitt gamla jobb kommer vara där=) Ska bli kul, ja skulle ju åkt med dom från början. Men de blir nog skoj ändå.. Vi ska ju träffa Lena PH Och Erik Gadd som kommer vara där o uppträdda om ja minns rätt.. Vill mest höra låtar från Lena=) Ah de ska bli skoj.. Hoppas på lite roliga bilder som ni kommer får se på Tis... Mille ska sova hemma hos Malle.. Kommer ju inte komma hem förrän på natten.. Aja vi hörs kanske lite senare..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0