Simpsons!

Just nu sitter jah o kollar på simpson och under reklamen fixar jag med min midda (som e lite försenad)Men jag e sååå sugen på potatisgratäng så jag kan inte vänta tills imorn=)..  Jag har inte så mycket att skriva om idag eftersom jag bara har jobbat o varit en stund på jägers o handlat.. 

Men jag har lite bilder från Egypten som jag inte har visat innan!


Anna Milla Sandra Josse Elin och lilla moi!


Vi igen + en som jobbade på Papasbar=)


Höhö jag vet jag ser rätt knäpp ut på bilden!

Klänning - Från GT
Skor - Guld/glittriga från Friis o co. Älskar dom!
Väska - Zebra väska (lånade av Milla) Men jag har precis en lika dan! Från Wedins.

Nä nu ska ja in i köket.. Hade fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0