Onsdag!

Hej Hej! Nu har ja precis nästan kommit hem från jobb. Blev hem körd av Pernilla! Tack gumman! Mår inte så bra så jag gick en timme tidigare. Så nu sitter jag här.. Ska bädda ner mig i soffan nu o se på sex and the city filmen. Så aldrig klart på den igår. Såg nog bara en halvtimme, om ens de! Men nu så! Så till filmen har ja dukat upp med dillchips och ett glasmjölk=) Alltid gott med mjölk till chips höhö.. Till något annat! I morse fick ja sms att TH skulle spela igår kväll på 5an, i Jimmy Kimmels program. Men smset hade skickat på kvällen men jag får de på morgonen.. FAN! Så de missade jag ju! Skitapa! Men jag kollade ju så klart på Youtube innan jag gick till jobb=) O dom va så klart helt SUPER!!! Och till en annan sak! Jag e så glad att min älsade Britney e på väg tillbaka! Till er alla idioter säger jag bara VAVAVAVAVA SSAAAAAAA JAG!!!!!!!!!!!!`???????????? Mmm precis! Håll ni bara! ja precis! Älskar henne o kommer alltid att göra de! Nä nu pallar ja inte skriva mer!


p.s gumman jag läääängtar! Hoppas nu de blir av bara=) hihi slutet av okt=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0