Natti Natti Bloggen!



Helgen som kommer.

Fredag- Sovmorgon, jobbar mella 15-20. Hemma runt halv 22:00 Ska försöka städa lite då!
Lördag- Försöka åka in så tidigt jag bara orkar till stan. Ska köpa lite nya kläder o så. Träffa Jane och dra in till Systemet! Sen ska vi sra hem till mig. Sen kanske även Kevin kommer. Så de blir lite dricka skratt o spel. O kanske utgång sen. Eller så stannar vi bara hemma hos mig och har de trevligt!
Söndag- Hoppas på att vakna upp utan att vara bakis. Då önskar man att man inte tog den där sista drinken! Sen kanske hitta på något om man inte e allt för död.. Kanske Bio eller bara en hemmakväll..

Höhö Ursäkta den hemska bilden! Skulle bara testa en sak.. O de gick så därför får bilden vara kvar!


Just de för er som vill ha ett par Uggs skor, men kanske känner att Nä jag har fan inte råd! Så säljer Halens ett par som liknar dom för endas 199kr.. Så de e bara att slå till tycker jag!  Finns även i svarta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0