Lördag + Outfit!

Godmorgon! Har ni sovit gott.? 
 Igår hade jag nog flest besökare! De va skoj att se.. Tittar inte så mycket på hur många som besöker den. Men när man väl kollar o de står så, så blir man ju glaaad höhö.. Hoppas ni kommer in igen=)

Aja nog om de.. Hade ni skoj igår.!? Själv hade jag de rätt mysigt.. Som sagt såg jag på en film på 3an, åt min goda potatisgratäng och min älsklingsglass Ben & Jerry!
Idag e de påtal om att jag och Disa kanske ska ut i festa. Men sen kom jag på att jag skulle ha tjejkväll med Malle. Aja vi får se hur de blir med de..

Höhö nu har jag fixat med en outfit som jag tycker blev rätt snygg, Outfiten kommer från H&M..


Nä nu ska ja kolla på tv en stund..
Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0