Looi min älskade!

Vet ni vad.? hihih jag snackar med min Lousie nu på msn! Har inte pratat med henne på en månad nu! Oh så glad jag blev när jag såg att hon loggade in=) Hon e ju i Thailand! Men hon kommer hem imorn o jag kommer komma hem till henne direkt efter jobb, jag längtar efter henne. Vill bara krama henne! hihih.. O jag ska få en sak hih eller 2 men jag vet den ena, men inte den andra=) Men jag kan gissa att de e något med TH eller Brittan, men sen sa hon att hon hade en likadan o då börjar jag tänka om.. O då lutar de mer mot Britney hon älskar ju oxå henne! Men dock inte TH fast jag hade gärnat velat ha en till tröja med dom hihi,.


Ses imorn baby

Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0