Jag erkänner!

Jag säger alltid att jag står på Jennifer A sida.
Men ändå kan ja inte hjälpa att bara älska Angelina J.

Jag är en mes!
Jag skulle aldrig klara av att flytta från Malmö/Sverige. Hur mycket jag vill, men hade inte kunnat. E helt enklet en stor mes!

Jag älskar att ha remouladesås på allt!
Käkar ravioli just nu och har självklart reamousås på! Jag vet öh! Men mummsi för mig!

Hahah skrattar och älskar!
Jag skrattar åt våra bästa år! Va får skrivaren allt ifrån! men ändå bara älskar jag serien och kan inte få nog! Vill bara se mer och mer hela tiden hahaha!

Älskar att ha ett städat hem!
Men ändå har jag ofta rätt rörigt. Men älskar ändå att ha ett snyggt hem!

Jag älskar en pojke!
Ja de gör jag kanske. Men mer får du inte veta!

Jag har en kompis som jag bara skulle vilja strypa!
------------------------------------------------------
Jag vill ha barn!
Ja de e sant. Jag vill bli mamma, fråga mig inte varför. Vill bara ha ett litet barn. Men sen vill jag vara 20 föralltid och mijonär. sååå=/

Brittan!
Jag älskar den kvinnan!

Svarthårig!
Vet inte varför, men jag har nästan alltid velat vara svarthårig.

Ondadockan.
Såg den i videobutiken när jag gick i 2an. Sen hyrde jag den kanske i 4an (då mamma inte va med) haha. Sen kan ja bara erkänna att de e den filmen/dockan jag mest drömmer mardrömmar om!

Tokio Hotel.
Jag gillar inte dom! De e bara något jag säger för att känna mig yngre!

Jag e dålig på att ljuga!
Ja, för jag erkänner de alltid direkt. Men en sak kan ja bara hålla med! Jag gillar ju inte TH utan ÄLSKAR dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0