Hej Sötnosar!

Kom precis hem från stan! Tog en runda där med sötisarna Alex & Anna! Köpte lite, så de blev  2nya t-tröjor som jag blev jävligt nöjd med, ett bar benvärmare och ett par örhänge! Köpte även ett par skor, men lämade tillbaka dom efter en stund. Kände mig inte alls nöjd med dom, hade velat ha dom i brunt men dom va slut o skulle inte få in fler! Så jag valde att lämna tllbaka dom=( Aja så kan de gå! Snart e det en av mina favvo filmer på 6an. Jag kan ju bara säga de att jag o mina vänner har ju aldrig skrattat åt en film så mycket som vi gör till den! O vilken film e det nu som jag talar om då? Jo så klart Whit Chicks! Den e fan bäst! Den får man inte missa! Nä nu tänkte jag lägga upp bilder på de jag köpte! Just de skulle ju oxå köpa hår idag (ska se om jag o Anna klarar av att göra de själv) men dom hann stänga innan vi va klara i stan. Men vi ska se om vi kanske kan fixa de i helgen eller på Tis! Eller Tor jag börjar ju 17:00 då! Anna!!!??



2 sötisar (Alex i Anna)


Ojoj kolla vilken snygging=) Alex på GT..


Min "midda" bakadpotatis med ost&skinkröra! Med en stor Fanta så klart!
Säger bara MUMMA!!


Mina 2 nya älsklingar från GT 129:- st jätte billigt tycker jag! Dom e långa,
perfekt till leggings!


Örhängen som jag köpte o mina benvärmare
Benvärmare 39:-
Örhänge 59:-

Nä nu ska jag fixa mitt jävla hår som jag har sagt nu i en vecka! Hörs kanske sen.. Göm inte se filmen om ni vill få er ett gott skratt!

Kommentarer
Postat av: Anna=)

Tack för en trevlig dag=) Woho egypten nästa:p hehe.. solen blängde mig i ögonen:p

2008-09-25 @ 21:04:51
Postat av: madde

den med tjejen slkulle jag köpa men ångra mej

2008-09-25 @ 21:22:18
URL: http://madelennee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0