Hej bloggis!

Hoppas allt e bra med er! Själv e det bara bra=) Va ju som sagt på bloggfest igår, och de va trevligt! Efter festen drog vi vidare till KB.. Men de blev inte så mycket dans, vi hade nämlingen så ont i våra fötter=/.. Ajaj säger ja bara! Så vi tog taxi hem till mig runt halv 2.. Tog min bil direkt o körde till Mc donalds.. Sen åkte vi hem, o självklart kollade vi på THDVDn undertiden vi käkade hihi va annars liksom. Efter de blev det film..  Sen somnade vi gott.. Ja jag vet att detta va ett rätt tråkigt inlägg, men jag pallar inte skriva! men ja kan ju säga att innan gummsan åkte hem så fikade vi o satt o snackade om allt från Th till Th höhö! Sen blev de tåget hem för henne! Sen kom min mamma o hämtade mig, så stack vi till Ikea. Hahaha säger ja bara, ni skulle bara se hur vi hade tryckt in allt i den lilla bilen!!! haha stackars Molly säger ja bara...O killarna i bilden brevid har nog aldrig skrattat så mycket! Inte vi iheller kan ja säga=D..... Men vi kom hem! O nu sitter ja här.. Ska fixa med sakerna som jag köpte! De e alltid lika kul=)


Här kommer en bild från igår!
Jag & sötisen MIRRE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0