haaaj!

Fy fan äntligen e man hemma! Slutade för 2timmar sen o e inte hemma förrän nu! Hur fan kan man missa 2bussar? + att jag ser när dom kommer o åker! Aja nu e jag här iaf. Och nu ska ja fixa lite här innan sängen kallar..  Börjar ju 8 imorn KUL! Just de jag slingade håret innan idag o de blev helt okej! O de e ju inte fel att vara lite snyggare i håret när man ska festa lite imorn. De ska bli skoj! Bloggfest o allt, de har jah aldrig varit på. O trodde nog aldrig att jag skulle gå på nått.. Ska iaf gå med Mirre(som har bjudit med mig=)) så jag ska möta upp henne på Centralen imorn! Ska bli skoj att träffa henne! Nä nu har jah inte tid att sitta här! Ha en trevlig Fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: looi

hej gumman..hoppas du får skitkul ikväll... när ska vi ses imorn för jag tror ja måste iväg lite på dagen för att hämta djuren...pusssssssssssssss

2008-09-27 @ 13:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0