Guten Morgen!

Hoppas ni sovit gott.. För de har jag.. Jag kom hem i natt vid halv 4tiden.. Va rätt död då.. Kan ju bara säga att de va en helt super kul morgon/dag/natt vi hade.. Myckte skratt, mycket prat ja allt.. O mycket bilder på Lena PH höhö.. kan ju säga att alla killar. Ja precis alla killar..

De började med att jag tog taxin hem till Malle o lämnade Mille.. Sen väntade den på mig, o körde mig in till terminalen (stavas/heter de så) Där en buss stod o väntade på oss.. De tog ett bra tag innan vi va framme.. Men kan ju säga att vi hade skoj på bussen. Vi sjöng o skrattade höhö.. När vi kom fram hade redan många från hela Coop Sverige kommit.. De va kul att vara så många coopare under ett o samma tak! O ändå va vi inte alla kan ja säga.. Just nu sitter de j folk på väg dit med fler bussar!
Hursom helst så när vi kom in så fick man gå o mingla lite o på långa bord va de upp dukat med goda smögråsar och kallt o dricka, samt kaffe och te.. Sen när alla hade kommit va de dax att gå in där vi skulle vara sen under hela Jätte lyftet som de kallades för.. Där inne fanns det många runda bord, som va uppdukat med dricka o frukt. Vi hade en stor sen med 3 stora ja ni vet som dom har på galer typ oscar galer o så liksom Tv apparter.. Vet ej vad man brukar kalla dom.. Men iaf 2 stora runt scenen och en precis över dom som stod o pratade på scenen, som bla va chefer o m,m.. De va lite underhålling på scenen o sen gick även en tjej (kommer ej ihåg namnet) runt på golvet med en som filmade o pratade med oss som jobbade om saker o så.. Som man fick se undertiden på dom stora tvapparaterna.. Roligt.. Höhö.. Hur brukar vara med på tv4 iaf.. Blond korthårig tjej.. Josefin får ja för mig att dom kallade henne.. Aja efter några timmars prat o skratt fick man gå ut för kissa/röka med mera.. Då hade dom tagit bort de dom bjöd på innan o nu stod de Champangegals i massa! Hur mycket som helst måste jag säga o chips haha på borden=) Mumms.. Så man tog sig några glas! Efter 30min så fick man gå in igen, och då hade dom gjort om på scenen och rummet va mycket större. (inte fr att de va litet dock) men nu hade dom dragit fram med buffé och allt.. Två barer fanns det oxå öppen bar va de=) Aldrig fel eller hur=) Så de blev mycket dricka! Efter maten sjöng Eric Gadd och efter honom kom Lena Philipsson! Efter dom hade sjungit så blev de fest.. En man sjöng med hans band.. Sjukt grymt va de.. Dom sjöng blandade låtar.. Sjukt bra va dom iaf! Så mycket dans blev det oxå! Ja detta va en liten snabb genomgång under gårdagens.. Hoppas ni förstod de jag skrev.

Och om ni undrar varför de  står Godmorgon så e det bara för att jag började skriva detta imorse, men började prata med Ampe sen på tele o glömde helt bort detta=P Så ja pallade inte börja om nu.. Men men de gör ju inget.=)

E hemma nu iaf, efter har jobbat o hämtat Mille.. Ska duscha nu sen kolla på Sex and the City (filmen då) måste ju bara se den igen=) o till de blir det så klart Ben & Jerrys höhö.. Va annars liksom!!



P.s för er som vill se bilder från igår.. Kan ja säga att de kommer komma.. Men jag har dom inte än.. Jag fotade med Andreas kamera. Så jag måste få dom först!

Nä ha en underbar kväll...


 


Kommentarer
Postat av: madde

Terminalen heter de :)

2008-09-17 @ 14:34:07
URL: http://madelennee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0