En cigg till mig, tack!

Oh jag blir lack på mig själv rätt ofta men nu! Haha,, Nä men jag har en CDskiva med fler olika filmer, som jag har lånat av Malle! Men tror ni jag har kollat på dom än.. Jag har sagt till mih själv nu i flera timmar att jag ska se någon av dom iaf.. O nu känns det som kl e för mycket för att starta en.. Men ja kan ju ta den Med Paris (det ska tydlingen vara en ny) Trodde jag hade sett alla med henne! Men Icke! Ah va fan ja startar filmen, somnar ja så somnar jag...

Imorn blir det att se våra bästa år, sen ska ja försöka åka in till Coop Forum.. Tänkte hälsa på=)..  Sen ska ja hem o städa.. Här behövs dammsuga o så! O jag har ju en helt ny dammsugare så de e alltid roligare att städa då=)... Nä nu ska jag se filmen.. Hörs imorn! O vet nu vad.. Höhö! Ursäkta, men jag saknar honom! Saknar honom jätte mycket idag! Varför.? Hmm, kan inte hjälpa de! Aja nog om de! GodNatt!


Kram!


Och lite svart/vita egobilder på mig!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0