Britney min älskling!

Vet ni vad! Eftersom jag va helt slut igår efter jag kom hem från Malle så hade jag helt glömt bort att gratta en person! Den vackraste kvinnan i hela världen. Hon jag ser upp till! Hon jag vill va som, se ut som ja allt! Jag jag känner mig så dum nu! Hur kunde jag! Fy på mig! Bara TH som fick min beröm. Fy skäms! Men hur som helst! Grattis Britney! Grattis som fan! De e du värd! Jag röstade så klart på henne oxå! Finns ingen bättre än henne! Älskar henne! Gahhhh!





Ohh bara titta på henne=) så vacker hon e!!!!!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Ja hon är verkligen en vacker kvinna!

2008-09-10 @ 18:16:10
Postat av: TESS

eller hur! LOVE!!!

2008-09-10 @ 23:37:43
URL: http://theressee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0