Bio ikväll!

Jag pallar inte festa idag! Så de blir nog bio med Anna istället.. Mamma Mia! Har hört att den ska va riktigt bra så varför inte..




Ni känner väl igen dottern från Mean Girls!


Och från den filmen, som även är en av mina favorit "tonåringsfilmer" hittar man även hon som är med i The notebook.  Och de e ju sötingen som står i mitten.. Som e den elaka i Mean Girls=) And I just love her..



Hej igen! Har precis snackat med Anna! Och vi gillar inte dom platserna som e kvar i bian. Så vi tar de imorn istället.. Men bara bra för då hänger även Sandra med!

Hoppas ni får en trevlig kväll!
Hörs kanske lite senare!

Kommentarer
Postat av: Jojo

Jag har oxå hört att mama mia ska vara skitbra, vill oxå se den.. Mean girls e skitbra, såna filmer e bäst=)) Pusss

2008-09-06 @ 21:37:24
Postat av: Anna=)

OOh vad jag längtar. har förberett migg ikväll med lite karoke;Phaha puss

2008-09-07 @ 01:32:54
Postat av: Ullis

Mamma Mia är skitbra! Har redan sett den 2 ggr på bio, jag skratta så jag höll på att pissa på mig. Se den =)

2008-09-07 @ 09:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0