Vad fan ska man skriva här då?

Det ända jag skriver om nu e, jobb jobb o jobb.. De e ju skit kul att läsa om liksom.. Men nu e det så att mitt liv inte består av att fika i stan längre eller vara ute o köpa kläder så ofta jag kan! För så här ligger de till jag kan inte göra de så ofta jag vill höhö.. Så blir det "för de mesta" när man blir äldre.. Iaf så blev det för mig.. Inte iheller pallar jag festa så mycket längre.. Jag pallar fan inte göra ett skit.. Inte ens orkar jag ta bussen till jobb.. Så lat e jag nu förtiden! Så fort jag e ledig så tänker jag ut dagen innan att oh imorn ska jag in till stan, o träffa den o den! Men blir det så.? Nä! Jag orkar inte ju! Innan skulle jag vara med mina vänner hela tiden, varje dag! Festa varje helg, o kunde jag så festade jag på vardagarna oxå. Jag red, va på stallet så ofta ja kunde.. Va med i styrelsen på stallet, jobbade i kiosken ja allt man kan tänka sig! Men nu! Va fan gör jag nu!?
Just nu e mitt mål (så fort jag e ledig, eller har sovmorgon) att se Våra bästa år! Som är världens fattigaste serie! Men sen då? Okej nu jobbar jag ofta till 20:00 på kvällarna, men ändå! Gör nått för fan människa=D

Igår så kom iaf Pernilla över med sin lilla vuvve Pärlan! Naaw så söt hon e hihih! Mille gilla henne, men guud om hon rörde hans leksaker! Hahah! Alltid något! Sen får vi se hur de blir till helgen... Nä nu ska jah se klart på VBÅ!

Hörs kanske sen! O ursäka för mitt fattiga inlägg höhö!

O ni glömmer väl inte för allt i världen att rösta! Jag har redan gjort de idag! Se till att ni oxå gör de! Louise, du röstar väl på Brittan.? O på mina fina killar hihi=)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0