Ska man aldrig bli frisk?

Alltså jag vet inte vad de e för fel på mig. Men jag mår inte alls bra. Känner mig febrig hela tiden o har ont i huvudet. Får nog gå o kolla mig snart, om de inte gå över. Just nu känns det som att de ända jag behöver just nu e att få en biljett! Hör ni en biljett♥

Men näää! Hoppas jag mår bra imorn iaf så jag kan släppa loss helt=) För de e ju Halloweenfest.. O den kommer nog bli bra. Mycket folk o man måste vara utklädd! Jag vet dock inte vad jag ska vara än. Men de kommer jag nog på. Kommer fota en massa så  jag lägger så klart upp bilderna här..

Måste bara säga att If i were a boy med Beyonce e så bra! Brukar inte gilla sån musik men den, ja den e bra!

Nä nu ska jag börja göra vi mig för jobb. Hoppas att jag kommer må lite bättre sen iaf..

Kram!

Kommentarer
Postat av: jossan

Krya på dig. Går säkert något virus jag mår inte heller riktigt bra varje dag. Går lixom upp o ner. :(

Postat av: E S J

Det är många som får det viruset nu i höst märker man! :)

2008-10-31 @ 22:11:16
URL: http://mirrors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0