Rättegång!

Ja nu håller jag på att göra vi mig. Ska på rättegång idag! Nä jag har inte gjort något. Utan ska vara typ av något vittne! Sen så fort jag e klar så kör mamma vidare mig till jobb. Mamma följer med mig.. Ville inte gå själv!

Sen kommer jag inte att skriva mer idag! Slutar kl 22:10.. O kanske inte palla starta datan när jag kommer hem då.. Sen ska jag liksom upp o jobba kl 7 igen.. KUL! Härlig helg! Alla andra ska väl ut o festa o ha skoj. När lilla jag bara få sitta hemma o glo!


Nää nu ska jag fixa håret så gott de går=).. Hörs kanske sen då, eller annars imorn!

Kommentarer
Postat av: looi

Hej gumman...varför har du inte sagt nåt om rättegågngen? Lycka till puss! Love u

2008-10-10 @ 15:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0