Om du va en blomma, o jag en ko, skulle jag äta upp dig för du e så goooo!

Ja eller hur den nu går!
Vet ni vad.? Hihi jag har beställt löshår. Jag o Anna. Så vi ska göra de sj på oss. Om vi nu fixar de haha.. Aja de kan inte vara så svårt.. Vet ju hur min frissa gör! O blir det dåligt få man ju bara ta o ringa till henne=) Alex gör ju alltid de sj så då ska vi oxå klara de.. Annars får ju hon komma o hjälpa oss!

Nää nu kallar sängen på mig.. Tessss kom nu jag vill mysa med diiiig=)



Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hejsan, va söt bloggen blev med alla blommor och blad :)

Så du ska fixa löshår igen? Jag kommer ihåg att första gången jag träffade dig var vi och bowlade,och då hade du löshår!

Ska bli kul o träffas i helgen, jag tar med min syster Jessica, hon är lika gammal som dig.

kram kram

2008-10-22 @ 07:43:33
Postat av: Mia

Bara halkat in här av en slump :) Trevlig blogg. Var nånstans har dom bra och fint hår man kan beställa? Keratinvax?



Ha det fint :)

2008-10-22 @ 09:13:02
Postat av: Tess

Uliis- Ja jag ska göra de sj denna gången=) Hoppas nu bara att de blir bra haha=) Ja de ska bli kul=) Ses snart=) kram



Mia- Gå in på denna hemsiadan www.rapunzelofsweden.com så finns det massa olika hår som man kan välja mellan.. Olika sätt att sätta in håret oxå på.. Jag tog de som kallas Nail Hair!

desamma=)

2008-10-22 @ 17:30:24
URL: http://theressee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0