Mumms vad de e gooott med CHIPS!

Hej på er! Hemma från o jobb o lyckades även hinna med en rund på Coop! Blev hårfärg ( håller ju på att slinga ner håret) o godis o en salladspåse till min midda som jag håller på med nu! Efter jag har käkat så ska jag hem till Malin. Vi ska ha tjejkväll. Därför jag köpte chips, 2påsar o vet ni vad. Jag har redan öppnat dom båda! Inte bra! Oh nu e det snygga Betty på 5an=) Fast jag har nog redan sett de avsnittet=/ hmm eller. Kommer er ihåg..

Just de igår efter jobb åkte jag o mamma till Obs o handlade till Jojo.. Hon fick ett pressentkort på Din sko o sen gjorde jag (för skojskull) en hemmagjord kaktus=) O den gjordes av en vas, en gurka, cocktailpinnar godisjordgubbar o vita stenar! Sen fick hon även ett grattis kort o ett foto på oss alla brudar som jag hade ramat in! Hoppas hon blev glad! Jag hade oxå jätte skoj. God mat o sällskap! Men va tyvärr tvungen att åka hem jätte tidigt=( Så e de ju när man jobbar helg!

Nä nu e maten klar!


 

O nu när jag käkar tycker jag att du ska kolla på söta Alba=) Stirra med henne kanske?


Kommentarer
Postat av: jojo

Tack så jätte mkt för presenten, jag blev jätteglad=))) Har funderat länge på att köpa en sån vas med stenar i..och nu slipper jag=)) Pussssss

2008-10-26 @ 15:08:33
Postat av: looi

Haha du får äran att i forstättning köpa present när d e dags för d gjorde du bra.....hörs gumann pussss

2008-10-26 @ 16:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0