Mot Obs!

Nu ska vi gå o shoppa litta! Ska se om vi hittar något fint till Anno, sen ska jag även in till Cubus o säga hej till min lilla Anna=) Som jobbar där hihi.. Vi kommer ses ikväll på Annos midda ohh jag saknar henne såååå=)... Vill bara se min beby nuuuu!

Just de jag o Andre (Maddes kille) Satt o prata om bajs precis.. O vi kom fram till att Madde e nog världens snabbaste på att bajsa! Alltså jag lovar.. Höhöh nu skriker hon på mig att jag e en liten 14tis o jävligt omogen som skriver detta haha.. Aja de får jag väl leva med...


"Där ska du sitta din jävla fitta" Hör man Andre skriker från köket... Hahaha.. Han hejar på Modo, så de e väl någon Hejarramsa eller något... Men själv bara skratta man eftersom jag vet att MALMÖ E BÄST!!!!! eller något=)...

Nää nu ska vi mot Obs.. Ha en bra lör....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0