Mmmmmmmm!

Hahahaha! Jag smsa precis min kompis Robban! Utan att tänka på att han kanske ringer tillbaka, istället för att smsa! Oh så klart gjorde han de! Problemet e att jag har en skena i munnen, så jag kan inte prata hahaah! Så jag bara Mmmm, mmmm o mmm haha.. Han bara Vaa? Har du något i munnen? Ja bara MMMMMMMMMM! Hahaha! Aaja kanske inte låter så kul.. men som jag "skratta" när vi hade lagt på! Och för att jag inte tog av mig skenan, e för att jag har en kräm på. O palla inte göra om allt igen... Fan de börja kännas konstigt i munnen nu! Bara en halvtimme kvar nu!



Näää ush nu måste fan jag ha feber=(.. blääää... Mot Tvn igen!


21:19
Alltså shit.. Jag har haft i den en bra stund nu.. Bara 15 minuter kvar.. Men haha jag har alltså en handduk under hakan. För jag dreglar som jag vet inte vad haha! Sjukt jobbigt e det iaf.. Nä nu ska ja fortsätta kolla på filmen som kanal 6 visar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0