Leedig!

God Morgon! E fortfarande hemma hos Looi=).. Tvn funkar nu höhö! Men fan va vi blev rädda igår...
Hittade typ av brun utan sol i hennes badrum!!! O kan ju bara säga att jag e bruuun nu hahaha.. Så ballt.. Ska ja fan köpa.. Idag vet jag inte vad som händer.. Va tänk att jag skulle träffa Madde i stan.. Men jag har ej kunnat svara när hon har ringt.. Jobbade när hon ringde ju. Sen har jag glömt att ladda på mobilen (som vanligt) haha.. Nog dax att fixa abonnemang.. Så de e därför jag ej har hört av mig till baka till dig! Förlåt!

Ohh jag måste ju bara lägga upp ett Youtubeklipp, på en av dom fantamig bästa låtarna genomtiderna haha.. O nä inte TH♥ denna gången..


Gillar denna låten som attans..
Lite tips om du ska lyssna på den=).. Skruva upp volymen så gott de går! Ta en "mik" och bara sjung med som du aldrig har gjort förr!


Finns inget bättre!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0