Kan inte jag få bli en vinnare!

Ja de e vad jag vill idag! Snälla!?

Nu känns det som mitt huvud börjar lunga ner sig lite. Hatar att ha ont i huvuvdet! Snart ska jag hoppa in o badet o sen e det jobb. Jag har satt alarm på min mobil så jag inte missar de jag måste göra=) oh snälla!! Jag ber!
Jag tänkte innan att jag inte skulle starat min data på flera dagar (alltså att jag skulle ha en data/internet paus) för jag tror de har mycket med mitt huvud att göra. Att jag får ont o så.. Inte för att jag sitter så mycket framför den, sitter mest när jag bloggar eller pratar med någon över msn. Men ja tror mina ögon börja få lida. Eller så kanske jag bara får skaffa glasögon.. Har inte dålig syn men får ont i ögonen o huvudet ju när jag sitter här.. Samma sak i kassan på jobb.. =(

O för att jag nu ändå kommer sitta framför datan, e bara  för de jah måste göra.

Halloweenfest på lördag.. Här har vi e bild på min älskling Anno (Annsofie) från förra året..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0