Jobb!

Så nu ska jag snart iväg till jobb.. Vill inte, har lite ont i magen.. Men ska ta en ipren så de går över! Lyssnar på TH nu så jag blir glad igen hihi... Älskar dom! O Britt så klart hih=) Dom 5 gör mig så underbart glad. O ni kan inte fatta hur glad jag blir över att Britney e på väg tillbaka till mig! Iiiiiiiiiiiiiiiii löve ya girl!

Nää nu ska jag göra klart de sista, packa o så för helgen.. Va fan ska ja köpa till Anno.? Hmm.. ahh ja kommer nog på något..

Lost and so alone
Born but never known
Left all on their own
Forgotten children
You'll never hear a name
They carry all the blame
To young to break the chains
Forgotten children

They see
They feel
Believe
Just like we do
They're laughing
And crying
Wanna live here

Like me and you




Kommentarer
Postat av: Anonym

thank u =) får försöka med det nån dag när jag har tid!



2008-10-17 @ 17:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0