Jag har musik nu!!!

Godmorgon! vet ni vad? Ja jag har musik hehe.. Fatta så glad jag e!!!!!!!!!! Efter att min data börjat klydda har jag inte haft musik på, på mycket länge  känns det som iaf! Eller jo de e klart! Har ju mina THcds o så men de e ju inte alltid man vill lyssna på dom( jo men inte mina vänner tex)! ! Men nu så! Nu kan de bli party här hemma igen haha! Nä men de e skönt med musik! Nu kommer jag städa mycket mer oxå! Älskar att städa när man har musik på.

Snart ska jag diska och börja med min mat (lunch) o då e det bara grönsaker (o sås) som gäller.. Jag tror att jag ska helst ska skippa såsen oxå, men nu e det så att de går bara inte! Kan inte slippa allt! O en sak till, ja kommer käka potatis, men inte lika ofta! Titta bara på min kommentar som jag fick av Jojo.. O graffiti där får vi käka snart! Bra, tack gumman.. Vilken tur du vill hjälpa mig att bli av med lite kilo! =)


Nää nu ska jah hoppa in i köket!

Kommentarer
Postat av: looi

haha så du fastna för tila tequila....ska se om ja hittar andra säsongen med o ladda ner den hehehPusss

2008-10-14 @ 11:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0