Hemma!

Så nu har jag o min mamma varit på mitt gamla jobb o handlat. Blir alltis så glad när jag e där! Sjukt som frisk! Nu e jag iaf hemma igen.. O fått i mig lite mat.. Känns bättre nu, men de gör de imellan åt. Sen kommer de tillbaka=( Buhuu.. Hatar att vara sjukt! Just de fick sms av min Anna för en stund sen, hon hade precis köpt en klänning till mig som jah så gärna ville ha=) Jätte billig e den oxå hihi.. Sånt får en ju bara att bli på lite bättre humör! Sen gick ja o mamma inom H&M oxå där jag köpte hårfärg. Ska ju få mitt hår lite ljusar. O eftersom jah känner mig bättre så kan ja göra de idag=) Sen kanske man kan börja fixa med mitt hår hihih..

Imorn ska jag hem till Madde min älskade o träffa mina andra älskade töser=) Jojo ska ju firas med midda o så=) Hoppas bara jah e helt frisk.. Men hursomhelst så ska jag ändå jobba imorn! Så jag ska höra om mamma kan köra mig dit o även hämta mig. För jag ska ju jobba på sön med.. Så jah kan inte feste.. + att jag absolut inte vill göra de iheller.. Har tappat helt humöret för att fest..

Nu ska jag vila en stund framför tvn..  Känner mig plötsligt kass igen.. Fan ja som trodde de höll på att försvinna!

Kommentarer
Postat av: Jojo

Hoppas du mår bättre i morron. Ska bli så kul och träfffa dig=) Pussss

2008-10-24 @ 17:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0