Härliga sön!

De bästa med söndagar (förutom) att man vet att de e jobb imorn! Så e det kanal 5! Då visar dom alla mina älskade serier, o de bästa! Jag missa ju dom i veckan hihi!

Igår så va ja ju på tjejmidda hos Annofisen! De va trevligt. Synd bara att man har tappat fest lusten! Men dock inte rösten (inte för att jag har någon röst då) men vi sjöng ju som attans! De e alltid lika kul. Älskar att sjunga! Vi filmade oxå lite som vi hade tänkt lägga upp på Youtube! Men Sandra ska bara skicka över den till mig, sen ska jag visa upp den här..

Jag sov hos Anno, pallade inte ta mig hem.. Vi skulle se en film sen på kvällen, men båda somnade direkt=) Sjukt trött va man.. Nu e jag hemma, eller ja de har jag ´varit den 12.. Nä nu ska jag rusa ner till Ica FÖRLÅT Coop haha, o handla lite mat o lite mumms mumms! E typ sugen på allt! Fast jag försöker ju gå ner i vikt, så jag får ju ta de lite lugnt. Eller.? Nää hehe.. Ah vi får se hur de blir!

Jag glömde ju kameran igår, men Anna fotade. Har ej fått dom, eftersom hon jobbar. Så jag får nog dom ikväll! Så då blir det nog lite bilder från gårdagen! Nä nu kallar Ica på mig!

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0