Haj!

Nu känner jag mig bättre, så de gick rätt bra att jobba.. När jag skulle ta bussen hem va den full av tjejer som skulle på fest hehe=) Man blev rätt sugen då, men imorn så blir de party party.. Ska snart sätta på en film o ta fram lite goda saker o bädda ner mig o soffan med min lilla påg. Men just nu sitter jag o beställer lite kläder på internet=) De e aldrig fel med de hihih! Vet fortfarnade inte vad jag ska ha på mig imorn!=/ kommer väl på något hoppas jag.. De blir iaf in till jägers så fort jag har vaknar imorn så man hinner med systemet o kanske ser även om man hittar något att klä ut sig till.. Nä nu ska jag snart gå till kassa hehe..  Börjar bli rätt mycket kläder nu.. Vi hörs imorn.. Sov gott.. O ha en trevlig halloween=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0