Haaaajsan!

Så då har man typ vaknat till liv.. Va så sjukt trött innan.. Så jag bara somnade till, o vaknade för en stund sen.. De e alltid skönt att sova lite=)..

Idag så har jag jobbat, men de blev en kort dag SKÖNT! Efter jobb, tog jag bussen hem till Looi. Men hon låg o sov med MP3, o hörde inte att jag stod o ringde där nere på porten som en dåre.. Men hennes grannar hörde nog haha. Aja så de va bara att gå vidare mot mitt gamla jobb.. O säger bara de.. Älskar dom! Och saknar dom som bara de! O han oxå!
Efter allt kramande så gick jag med ---- o handlade lite snabbt..

Fy alltså jag måste städa här hemma nu.. Men när fan ska man palla.? Kunde ju ha gjort de idag, men nädå! De orkade jag ju inte=/.... Orkade ju inte ens blogga innan.. la ju bara upp lite bilder höhö.. Nä nu ska jag kolla på Tv.. De orkar jag iaf! Ohh hoppas hoppas hihi.. Mer säger jag inte!

Nu e de Tv dax!




2st egobilder på mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0