Fredag!

God dålig Morgon! Hoppas ni har sovit gott. Själv sova jag rätt okej, när jag väl somnade! Drömde konstiga drömmar.. Några från Våra bästa år va med.. O några från mitt gamla jobb! =/ Aja jag har alltis så konstiga drömmar! Nu har jag iaf precis ringt o sjukat mig. Vilket projekt, först ringde jag till jobb, sen skulle jag ringa ett annat ställe o berätta hur de va med mig. Sen skulle en sköterska ringa upp mig o prata med mig. Än har hon inte ringt. Men de känns knäppt tycker jag! Fast de kanske e bra, om de skulle vara så att man kanske inte e sjukt som jah e. Utan att man kanske inte mår bra i sig sj! Ja ni vet deppig o så! Då e det nog bra att ha någon som ringder o pratar med en! Men själv har jag bara feber, eller bara o bara de känns som jag kommer dö snart. Så så bara e det inte! Nä men jag mår iaf bättre än vad jag gjorde igår. Men jag tycker att jag ska vara hemma o vila upp mig.. För jag hade rätt så svårt att sova inatt! Vaknade flera gånger! Så de blir en film fredag idag, ner bäddad i soffan eller sängen!
Åt en gång på hela dagen igår. Har aldrig lust att äta när jag mår dåligt. Men nu känner jag att magen vill ha frulle. Så jag ska se va jag kan fixa ihop här hemma! Milton ska oxå ha mat. Men just nu ligger han o sover brevid mig i soffan=) Gulleplutt..

Ullis hoppas du får en underbar fredagskväll! Synd att jag inte kan komma.. Funderade ju på att kanske titta in efter jobb. Men men.. Bli inte för full nu=) Puss Puss på söta dig!



Mina underbara killar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0