En rolig lista!

Tog denna av Mirre! Alltid skoj med sånt!


BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: Japp, de e bland de bästa jag vet!
Titta på dig själv i spegeln: Jaa
Gnälla: Jaa, jag e rätt gnällig av mig..
Skrika: Ja, rätt ofta!
Sova: Ja men fan inte mycket!!
Ha ångest: De händer ja!
Skada dig själv med flit: Nä! Själv klart inte!
Ta mediciner du inte borde ta: Nä, men jag e jävligt snabb på att slänga i mig Iprem..
Vilja dö: Neeej
Drömma mardrömmar: Ja de händer! Men tack o lov, inte allt för ofta!
Drömma sexdrömmar: Nä! Jag e jävligt dålig på de!!!
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Nej, de tycker jag inte..
Klä dig i svart: Ja de händer rätt ofta!
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: Nej
Röka: Mer än va ja ska!
Ha sex: hahahaha!
Ljuga: Nä, men ja skojar rätt mycket..
Hata folk: Hatar, o hatar! Tycker hatar e ett starkt ord. Men de finns folk som jag helt enkelt ogillar!
Lita på folk: Njaaaa... Mina vänner litar jag på iaf!

VEM:
Saknar du:
Får jag säga 2.? Isf Farmor & Morfar!
Vill du döda: Nä!
Rörde dig sist: Milton=)
Vill du slå: Looi!
Kysste dig sist:  Oj, de va länge sen haha. Hmmm! Hemligt =/
Vill du kittla: Tom!
Kramade du sist: Miiiirrre!!!
Vill du prata med: Mina killar & Brittan.. <3
Skrek du på sist: Hmm...? Har varit rätt snäll idag!
Vill du vara som: Ja den va svår.. Men jag skulle lätt velat vara den som får Tom på fall=)
Sårade dig sist: Vill jag inte säga!
Vill du bli galet full med: Måste nog säga BILL!
Gjorde dig riktigt glad senast: Milton hihi..
Fick du sms från senast: Mirre!!
Ringde dig senast: Mamma! Hon ville ha sina nycklar!
Är snyggast på jorden: Tom Kaulitz ! E fan kär! Höhöh...

HAR DU:
För många vänner:
Nä, inte en jävel!
Förföljelsemani: Nej???
Tvångstankar: Kan nog hända..
Någon annan psykisk sjukdom: Jaapp
Någon fysisk sjukdom: hmm...
Någon skada: Ehhhh...
Färgat håret: Kan man färga håret?
Brutit några ben: Nä för de har hon inte!
Några piercings: Kanske de...
Egen dator: Data?
Bra självförtroende: Ja för fan! Snyggast i världen=P
Kysst någon: Nää! Ush va äckligt!
Sagt jag älskar dig till någon idag: Möjligt till Mille!
Bjudit ut någon: Ja, fast de va inte någon dejt!
Varit kär: Jaa!
Dumpat någon: Nä, har bara haft ett förhållande o där va han svinet! Men klart jag har väl struntat i några som typ har velat något! Fast jag kallar inte de för att dumpa! Så nä. Jag e en snäll flicka!
Stulit någonting: kanske de hahaha
Lämnat landet: Japp!
Tuttat eld på nått: Heheh ja klart...
Gjort något olagligt: Näää fy! de får man ju inte gör!
HUR:

Går du:  Som en Pingvin!
Svarar du i telefonen: Greta!
Fördriver du tiden: Vilken tid?
Mycket pengar har du: Inte ett rött öre!
Tjänar du pengar: Ja de ni! Något ni borde testa!
Ofta diskar du: Diskar?
Ofta städar du: Aldrig, har jag ej tid med!
Många stör du dig på: Dom flesta..
Ofta träffar du din familj: mamma träffar jag varje dag!
TROR DU:

Att du kommer bli något: Ja! Toms fru!
På gud: ja de gör jag!
På rymdvarelser: Hmm... Kanske!
Att folk tycker om dig: Nääää..
"ett liv efter detta: Ja.. De gör jag nog..
Att fiskar kan tänka: Ja de e klart dom kan.. Titta bara på Nemo=)
Att du kommer leva länge: Ja de vet jag inte..

Nä nu ska jag nanna.. Sjukt trött.. Hörs!

Kommentarer
Postat av: madde

IPREN heter de hehe inte IPREM pöss

2008-10-06 @ 10:10:26
URL: http://madelennee.blogg.se/
Postat av: Ullis

denna copar jag o har massutskick på mailen igen. tack för tipset!

2008-10-06 @ 17:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0