E nog fan bakis!

Drack inte så mycket igår.. Men ändå blev jag nog bakis! Mår fan inte alls bra.. Men jag gick till mitt låååånga pass iaf haha Jobbade4låånga timmar höhö. Pernilla började 7 och slutade 6.. DE e inte illa haha.. Fy fan.. Då va man hemma o mådde skit! Fattar inte hur hon orkade! Ullis mådde inte iheller så bra haha! Aja. Men imorn blir de DEJT eller hur Pernilla=) vem ska du på dejt med.? Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem?

Snart ska jag försöka få bort mitt svara hår IGEN, kanske blir lite bättre denna gången.. Annars ger jag upp! O så ska jag käka lite lax med romsås!
Imorn e det jobb, sen hem till Madde (om inte min mamma klyddar med mig) vi blev ovänner för ett stund sen.. Ja jag blir galen när man inte kan göra som jag vill! Men fööörlåt mammi, förlåt för att jag e en dumtess idag! Sorry sorry..

Iaf blir det Madde imorn så ska vi ha tjejkväll och se på film o sånt skit.. Sen ska vi se om vi hinner in till OBS ska se om jag hittar något till Annsofie, som ska ha tjejmidda på lör!

Just de köpte 2 filmer idag.. Love Actully och The Holiday! Nu ska jag se någon av dom iaf...



Nilla och Ullis! Sötisarna=)

nää nu ska jah käka

Kommentarer
Postat av: Anonym

och nu lägger du till mig på msn och skickar bidlerna :D [email protected] :D

2008-10-16 @ 22:09:48
URL: http://ullabejb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0