Då får jag väl oxå göra de!

Va precis inne på 2 olika bloggar, o båda hade gjort en "lära känna mig lista" så därför ska ja oxå göra de.. De e j alltid kul att svara på lite knäppa frågor.. Dock e jag alltid sååå seriös på alla svar=P



Denna tog jag iaf från Maddes blogg..

1. Vad heter du? Therese, Emma Helene Reinvik!
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Greta! =P
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Dennis (om ja blev en pojke)
4. Vilket stjärntecken är du? Stenbock..
5. Vilken årgång är du? 86
6. Vart bor du? Malmö
7. Bott utomlands? Nopp..
8. Flyttat antal gånger? 100ggr
9. Vart skulle du vilja bo? Thailand..
10. Vem tycker du är den snyggaste du vet? Tom Kaulitz så klart!
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Jag ska iaf inte jobba kvar på Coop.. Får nog bli på Ica sen=P

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
199 cm
2. Hur mycket väger du? 80 kg (har gått upp hahaha)
3. Hårfärg och frisyr? Svart, nä men jag vill ha iaf ha!
4. Ögonfärg? blåa
5. Mest nöjd med? Inte mycket!
6. Minst nöjd med? Mycket!
7. Skostorlek? 39
8. Glasögon? Nä har supersyn..
9. Har du några piercingar/tatueringar? Örat!

FAVORITER
1. Filmer? Svårt. Men jag älskade ju Sex and the city filmen<3
2. Låtar? Älskar Tyskrock.
3. Årstider? Tror de får bli sommaren..
4. Mat/dryck? Min egna potatisgratäng. Fanta eller en iskall Coca cola.
5. Djur? Japp en hund.. Milton=)
6. Färg? Älskar svart..
7. Parfym? Många..
8. Tv-program? Greys så klart, Gossip, DH, våra bästa år höhö, SATC, o massa fler..
9. Favorit person? Alla mina vänner, o sen måste jag ju bara säga BILL han e fan den bästa!
10. Sysselsättning? Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm?
11. Idol? Då måste jag nog säga Britney<3

KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka? Går naken..
2. Vad använder du just nu för skor? Utan skor..
3. Favoritfärg på kläder? Svart tror jag..
4. Favoritmaterial på kläder? Bomull
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Myskläder tex Bill tröjan=)
6. Favoritaffärer? Vet ej.
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Ja va kan de vara...
8. Favoritmärke? Märke? Ja jag gillar frimärke.. nä men jag vet inte..


BLANDAT
1. Vad heter din Mormor?
Monica=/
2. Var har du din?: Älskling.? Hmm ja de undrar jag med höhö.. Men just nu tror jag han e i Tyskland..
a) Jackficka just nu? Alltid något..
b) Jobbväska just nu? Jobbväska.?
c) Handväska eller liknande just nu? En stor brun väska som jag bara ääääälskar=)
3. Vad är du beroende av? Tokio Hotel! (Tom) hehe<3
4. Vilket land kommer du i från? Sverige.
5. Vilken sorts lipsyl använder du? vilket som
6. Vad tror du på? Ja inte kärleken iaf...
7. Röker du? ja tyvärr
8. Vad köpte du senast? en pizza.. 
9. Har du nåt husdjur? Svara jag inte på de innan.? Ja men jag har en hund som heter Milton iaf...
10. Var bor du? Jag bor med Milton i ett litet radhus..
11. Vem fick du sms av senast? Mamma
12. Har du varit kär? Ja de har jah!

Inte världens roligaste lista..

Annars så hämtade Robban mig från jobb idag.. Vi körde o köpte Pizza.. O sen hem till Malin.. Blev lite skitsnack hos henne o en massa skratt=).. Sen ville jag hem.. Skulle sova, men sitter fortfarande här=/ aja lägger mig snart.. Just de, jag drömde en rätt otäck dröm i natt, att jag blev typ misshandlad o så.. Oh inte alls kul.. Men en från mitt jobb hjälpe mig.. Sen blev jag nog kär i han höhö.. Aja som sagt va de en dröm..
Nää nu ska jah nog sova. Iaf bädda ner mig i sängen.. Sen imorn blir det nog bara en lugn fredag.. Jobbar till 20:00.. Men på Lör blir det tåget till hem till Mirre!!!

Ni får sova så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0