Bonde söker fru/man

Höhöh nä men just nu sitter jag o kollar på bonde söker fru.. Första gången jag ser på de detta året iaf. O de e endast för att Pernilla skulle verklingen se de=) haha.. Aja bara de blir Greys sen!!!!!!! För de e viktigt! Iaf vi har precis käkat taco mumma säger ja bara... O ni jag säger bara håll tummarna för mig. mer säger jag inte=P

Halloween fest på lördag, vet dock alls va ja ska ha på mig. Anna o jag kanske skulle vara gravida kändisar eller va de va vi sa hahahaha! Aja.. Vi får va jaf hittar på...

Nä nu ska jag se klart på Bonde!


Hahahaha nu måste jag bara skriva en gång till, för jag o Nilla fick oss ett gott skratt precis=) Hon smsar en kille (kan ej säga hans namn hahahaha) hursom helst så började med att hon fick tillbaka konstiga svar, vi bara men fan va trög han e..  Hon skrev tex att de ska bli kul att han ska lagat mat till henne imorn o sen efter de ska hon slå honom i tvspel osv.. O han bara vaa, nu händer jag inte med... Så hon förklarade igen efter 5 sms där hon skriver typ samma sak höhöh men han fattar liksom inte.. Men han skrev iaf att hon va välkommen. O Pernilla bara tänkte eh okej.. Men ser sen att hon har smsat helt fel person haha.. Inte konstigt att han inte fatta ett skit av de hon skrev.. Men kul att hon va välkommen hem till honom iaf hahah. Så gumman e det tråkigt hemma hos han andra så vet du ju att du kan dra hem till han!

Oj de blev lite klyddigt hoppas ni kunde läsa de iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0