2 nya

Kategorier har jag nu. Kändisar och Tokio Hotel! (ja de va på tiden.) Jag har ju börjat skriva o lägga upp bilder på olika kändisar nu o inte bara på Britt o TH, så därför fick de blev en kat med kändisar, och sen skriver jag ju allt för ofta eller iaf lägger upp bilder på dom 4 helt underbara killarna som jag bara älskar o e så stolt över att jag gör de=) Skiter väl för fan att jag e 22år, va har de med saken att göra. Man får väl tycka om vilken grupp man vill, eller hur?!!!!! Hur som helst så älskar jag dom alla 4 o längtar så efter att få se dom. Jag bara önskar att den dagen kommer snart då jag får sjunga med Bill och höra/se när Tom gör de bästa i låten Love is dead, och när Gustav kör de bästa (som jag blir helt tokig av) i låten Spring Nicht. O bara få se alla 4 stå på scenen o göra sitt alldra bästa bara för att få oss att älska dom ännu mer! Gaahhhhh, blir galen..! Vill till er nuuuuu=D



Här har vi dom alla 4... Dom e så fina på denna bilden..

Nu ska jag nanna.. Hade så bra
Kramar Therese..

Kommentarer
Postat av: C H E R R Y R A I I N . B L O G G . S E

Sv: Desamma! :D Hittat på ngt kul ikväll? =)

2008-11-01 @ 00:43:39
URL: http://cherryraiin.blogg.se/
Postat av: evelynne

hejhej.

vad görs?

2008-11-01 @ 10:36:19
URL: http://evelynnes.blogg.se/
Postat av: TESS

alltså bara kolla in mina killar<3

2008-11-03 @ 20:56:40
URL: http://theressee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0