Torsdag!

Godmorgon Babes! Hoppas ni har sovit gott.. Själv har man de.. Hade ju den mest underbaraste dröm ever! Ja ni kan ju bara gissa vem som va med!!! Höhö..
Men fortfarande e jag lite ledsen över det hela med Britney, hade ju gärnat velat se henne ikväll.. Aja som jag sa innan så e hennes barn viktigare. Jaha då va Mirre o Cici framme i Liverpool (tror jag iaf). O nä jag e inte alls avis. Jag bryr mig väl inte om att kanske få träffa killarna eller att se när dom få pris (för ja de ska dom få)  Nää de bryr inte jag mig om. Jag sitter ju hellre i soffan o glor MED stora tårar i ögonen eftersom att jag bara ljuger ahhhhhhhhhh.. Jag vill oxåååååååå höhöh aja kanske nästa gång. KANSKEEEEEEEE=D

Va händer idag då innan EMA!
Ja jag måste städa!
Köpa lite gott till kvällen..
Spela TH & Britney på hög volym hela dagen!!!!
Pussas med Mille!
Ja sen pallar jag nog inte göra så mycket mer.. Skulle ha åkt ut till skogen en stund med Mille, men de e ju inget skogsväder kan ja ju säga. Så de får vi ta en annan gång.. Annars hade de varit mysigt..


Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ikväääääääääääälllllllll=)

2008-11-06 @ 12:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0