Söndagströttis!

Gaaaah, vad jag e trött. Sitter o tittar på Greys... Har typ suttit i soffan hela dagen. Har inte pallat göra något.. De blev rätt hårt igår kan ja säga! De blev lite bilder.. Min kamera (som jah har lust att slänga i väggen) dog som vanligt hela tiden. Men de blev några iaf. Sen fotade Anno oxå så jag kommer få dom sen..


Jag & den sexigaste polisen ever!!
MIN ANNA!!!!!!


O jag lovar finns nog inget snyggare par än dom här 2 ?!!
 Henke & Annofisen!

Kommer fler bilder sen.. nu ska jag slinga håret o städa lite.. Imorn kommer Anna o hämtar mig från jobb=) Sen ska vi hem till mig o göra en sak hihi...

Kommentarer
Postat av: evelynne

polis, roligt :)

2008-11-02 @ 18:47:58
URL: http://evelynnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0