Publiken blev galna under Madonna och Britneys uppträdande!




Text & foto från Posh24.

Madonna är just nu på sin världsturné Sticky and Sweet. I går uppträdde hon på Dodgers Stadium i Los Angeles. Det ryktades tidigare i veckan om att både Britney Spears och Justin Timberlake skulle göra Madonna sällskap på scenen men det var bara Britney som dök upp, men vilken show! Trots att Britneys outfit var tvivelaktig var publiken galna över duons uppträdande!

Bara kolla hur fin Britney e=).. Madonna vill jag inte ens kommentera höhö. Jag menar, titta kläderna=/ Aja de e en härlig tanta! Ja tanta!!!


Kommentarer
Postat av: looi

åhhhhhhhhhh var kan man se detta???????? villlllllllll!!!!!!! Älskar henne

2008-11-08 @ 14:08:38
Postat av: Ullis

Brittan e stilig medan Madonna ser ut som ett jag vet inte vad...hennes muskler passar inte in heller...komma in armarna!

2008-11-09 @ 18:20:32
Postat av: Anonym

haha hon e ju bara bäst=)

2008-11-09 @ 18:33:11
Postat av: Tess

Eller hur e hon hihi.. Jag älskar oxå henne! Du kan npg se de på Youtube=)

2008-11-09 @ 22:57:11
URL: http://theressee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0